Skracanie czasu budynków

Masz ciekawy pomysł jak ulepszyć grę, a może chcesz skomentować już wprowadzoną zmianę? Tutaj jest odpowiednie miejsce!
Dusha
Posty: 110
Rejestracja: pn sie 27, 2018 1:35 pm
Reputacja: 0

Skracanie czasu budynków

Post autor: Dusha » sob paź 19, 2019 6:17 pm

proponuje wprowadzić do skracania czasu trytem BUDYNKI

myślę że wiele osób skracało by np budowe Teleporterów na księżycu za pomocą trytu ;d

Awatar użytkownika
m4ti
Posty: 338
Rejestracja: czw lis 29, 2018 10:10 pm
Reputacja: 5

Re: Skracanie czasu budynków

Post autor: m4ti » sob paź 19, 2019 7:14 pm

Na pewnym etapie rozwoju kopalnie są nieopłacalne, swego czasu na uni2 liczyłem czas amortyzacji(zwrot surowców wydanych na kopalnię względem uzyskanych później z wydobycia), i przy pewnym poziomie(nie był jakiś wysoki, strzelam teraz z pamięci że coś około ~60lvl czas zwrotu wynosił kilkaset dni).
Teleportery budujemy powyżej pewnego levelu do zadań(które chyba nie są zbyt opłacalne na pewnym etapie?), zakładam że 7-10 lvl telepa w zupełności wystarczy więc po co skracać je dalej skoro zysk z zadań tego nie rekompensuje. Budowanie dla budowania, bo w przeciwieństwie do kopalni, teleporter nie daje korzyści w postaci wydobycia.
Moim zdaniem na pewnym etapie gry czas budowy budynków nie jest problemem a opłacalność. Przy badaniach skracanie trytem jest potrzebne ponieważ każde z badań daje jakieś bonusy(no prawie każde-może w przyszłości to się zmieni). Przy budynkach zwyczajnie nie widzę takiej potrzeby. Wprowadzenie tego byłoby tak aby wprowadzić. Jedyny plus jaki widzę to większe wykorzystanie trytu więc jego wartość na uni wzrośnie, jeśli kiedyś powstałaby giełda trytu. Takie moje zdanie :)
Obrazek

ODPOWIEDZ