Usprawnienia

Masz ciekawy pomysł jak ulepszyć grę, a może chcesz skomentować już wprowadzoną zmianę? Tutaj jest odpowiednie miejsce!
drobniak
Posty: 21
Rejestracja: ndz wrz 30, 2018 3:37 pm
Reputacja: 0

Usprawnienia

Post autor: drobniak » wt paź 02, 2018 10:17 pm

1. Ustawić w wiadomościach glowny przycisk przy rozwijanej liście jako " Usuń zaznaczone wiadomości " a nie jak teraz zbedne " oznacz jako przeczytane " (nigdy nie uzywane )
2. Właczyć mozliwośc strzałkami klawiatury przwijanie planet (jak w galaktyce) , aby na Menu Budynków np, mogł zmieniac planety i klikac bydynki, Mam moniktor 4k wiec majtam ta myszką jak opentany po tych 20 koloniach xD
3. dodać Czas Serwera po prawej od surowcow i helium , aby był widoczny w kazdej zakładce a nie tylko w podgladzie
4. :!: WEŹ ZMIEJSZ TEGO DIV'A od Zburzania budynkow, 30% razy najezdzam na tej szajs niechcący i zaslania mi guzik budowania :D musze znowu ta muszka majtac wszędzie aby znikł div od demolki :P ale w dół go daj troche
5. Proponuje Zwiekszyc pola dodawane przez terraformer , na matce zaraz koniec miejsca a gram tydzień, a ksozt budowy masakra . I wgle kolonie na pozycji 10, tez 300 pol tylko , ju prawie pełne po tygodniu gdy . Porponuje tak zwiekszyć Nowe kolonie na każdej pozycji z tej tabelki co jest teraz o 100 pol wiecej, i Przejechac bo Bazie danych planek kazdej dać +100 pól , bo biednie zeby po tygodniu standardowe x:xxx:10 mi sie zapełeniały XD
6. Zrobić pływającą górną Belkę, z surowcami i wyborem planet, , bo jak buduje ostatni budynek to musze scrollowac do góry aby zmienić planete , ona powinna być zawsze pod reką

Edytowałem Ci kilka słów:) Rusek9 (Moderator Forum) pozdro , dzieki , musiałem ponownie dodać 6 punkt :P

Regit
Posty: 63
Rejestracja: czw wrz 27, 2018 10:55 pm
Reputacja: 0

Re: Usprawnienia

Post autor: Regit » wt paź 02, 2018 10:33 pm

1. Jak przedmówca, dodać zegar na stałe, ale proponuje miedzy logo a menu i dodatkowo mozna dorzucic np dzien gry.
2. Popieram zmniejszenie wyskakujacych okienek :D zdecydowanie za duzo zajmuja
3. Proponuje dodac w raportach po walce jak i we wiadomosciach "klikowalnych" koordynatów ofiary i drapieżnika. Usprawni to przechodzenie na pozycję prosto z wiadomości bez wchodzenia do galaktyki.
4. Jak sie chce zapisac do sojuszu i wysle zaproszenie to mam przycisk DALEJ - szkoda ze to DALEJ to tak wlasciwie "Usuń podanie" - warto by zmienić jednak ten napis, bo jak ktos nie zauwazy to sie zdziwi :D
5. Zmniejszyć ilość zer po przecinku w statystykach walk. Chyba aż tak ważne nie jest to że ktoś wygrał 99,99999999999999999% walk, wystarczy 99.99 :)
6. Wprowadzic statystykę "Efektywność bojowa" wyrażona w formacie X.XX - przeliczałoby stosunek zniszczonych do straconych jednostek. Obecnie ilość wygranych i przegranych walk nie jest miarodajna, bo mozna natłuc wygranych na nieaktywnych graczach. Coś jak Kill Ratio w strzelankach.
7. Napisać w symulacjach ile FAKTYCZNIE potrzebujemy transportowców, a nie ile byśmy potrzebowali gdybyśmy zabrali 100%, ale jednak i tak nie zbierzemy :P

EDIT:
8. Napisać przy budynkach ile % szybciej bedziemy budować np dzieki fabryce robotów albo nanitów.
9. Zrobić gdzieś tabelki które pokażą koszt przyszłych ulepszeń budynków na kilka poziomów do przodu i może wstecz, tak jak wydobycie surowców przez kopalnie
10. Zrobić tak, aby technologia energetyczna konkretnie polepszyla dzialanie obu elektrowni, bo zdawanie sie wylacznie na satelity jest do bani :P

drobniak
Posty: 21
Rejestracja: ndz wrz 30, 2018 3:37 pm
Reputacja: 0

Re: Usprawnienia

Post autor: drobniak » wt paź 02, 2018 10:39 pm

Regit pisze:
wt paź 02, 2018 10:33 pm
1. Jak przedmówca, dodać zegar na stałe, ale proponuje miedzy logo a menu i dodatkowo mozna dorzucic np dzien gry.
2. Popieram zmniejszenie wyskakujacych okienek :D zdecydowanie za duzo zajmuja
3. Proponuje dodac w raportach po walce jak i we wiadomosciach "klikowalnych" koordynatów ofiary i drapieżnika. Usprawni to przechodzenie na pozycję prosto z wiadomości bez wchodzenia do galaktyki.
4. Jak sie chce zapisac do sojuszu i wysle zaproszenie to mam przycisk DALEJ - szkoda ze to DALEJ to tak wlasciwie "Usuń podanie" - warto by zmienić jednak ten napis, bo jak ktos nie zauwazy to sie zdziwi :D
5. Zmniejszyć ilość zer po przecinku w statystykach walk. Chyba aż tak ważne nie jest to że ktoś wygrał 99,99999999999999999% walk, wystarczy 99.99 :)
6. Wprowadzic statystykę "Efektywność bojowa" wyrażona w formacie X.XX - przeliczałoby stosunek zniszczonych do straconych jednostek. Obecnie ilość wygranych i przegranych walk nie jest miarodajna, bo mozna natłuc wygranych na nieaktywnych graczach. Coś jak Kill Ratio w strzelankach.
7. Napisać w symulacjach ile FAKTYCZNIE potrzebujemy transportowców, a nie ile byśmy potrzebowali gdybyśmy zabrali 100%, ale jednak i tak nie zbierzemy :P

1 tak
2 tak
3 tak
4 dokladnie, nie wiedziałem czy wysyłałem w koncu to zapro do sojuszu czy nie, kliknałem kontynuuuj i sie usuneło :P
5 nie, ważne jest te 000053553 % ! xD
6 nie, odczep sie od mojego tysiaca wygranych :P
7 tak
8 pierdoła
9 tak , pomysł cekawy łatwy do wykonania , obok wydobycia 3 dodatkowe kolumny z kosztami na poziom
10 ee nie ? To twój wybór czy robisz satelity ktore tracisz po ataku czy drogie Elektrownie. dość ciekawa rzecz , zbijasz Satelity, kolo nie ma surowcow w banku, ma zerowe wydobycie, Udupiony jest na 2 dni wgrze zanim zarobi na satelity .

Regit
Posty: 63
Rejestracja: czw wrz 27, 2018 10:55 pm
Reputacja: 0

Re: Usprawnienia

Post autor: Regit » wt paź 02, 2018 11:07 pm

10 - chyba jak dopiero gre odpalil. Kazdy ma JAKIES surowce, albo w banku albo na innej planecie. Musialby zostac zezlomowany do kompletnego zera. No i chyba odzyskuje sie czesc surowco jak sie cos zburzy - nie przesadzajmy. Zauważ też że elektrownie są KOMPLETNIE niewydajne - nawet na wysokim poziomie produkuja bardzo malo energii. Na ta chwile technologia elektryczna w sumie nic nie daje, poza odblokowaniem innych rzeczy. Powinien byc jakis bonus :)

Regit
Posty: 63
Rejestracja: czw wrz 27, 2018 10:55 pm
Reputacja: 0

Re: Usprawnienia

Post autor: Regit » śr paź 03, 2018 9:27 pm

UPDATE:
Co do pomysłu z okienkami, byłbym za tym aby zrobić je na przycisk, ponieważ samo przesuwanie kursora po ekranie potrafi wkurzyć jak musisz nim ciągle śmigać aby okienko zniknęło :)

11. Proponuję w Banku obok guzika Wypłać dać też Zeruj, bo czasami na telefonie uciekają te okienka i ciężko kliknąć aby usunąć wszsytkie cyferki i wpisać zero albo skasować zawartość :)

Awatar użytkownika
spieriz
Site Admin
Posty: 435
Rejestracja: ndz sie 26, 2018 5:53 pm
Reputacja: 9
Kontakt:

Re: Usprawnienia

Post autor: spieriz » śr paź 03, 2018 11:45 pm

Małe podsumowanie (ujednolicona lista Waszych propozycji):

1. W wiadomościach domyślną opcją powinno być "Usuń zaznaczone wiadomości"
2. Zmiana planety strzałkami
3. Dodać czas serwera w miejscu widocznym w każdej zakładce
4. Poprawienie komunikatu z burzeniem budynków
5. Zwiększenie terraformera lub wielkości planet
6. Nagłówkowy wiersz z planetą i surowcami powinien być zawsze widoczny, między innymi aby móc zmienić kolonię w dowolnym momencie
7. Dodanie w raportach po walce jak i we wiadomościach podlinkowanych koordynatów ofiary i drapieżnika. Usprawni to przechodzenie na pozycję prosto z wiadomości bez wchodzenia do galaktyki.
8. Zmiana błędnie opisanego przycisku po napisaniu podaniu do sojuszu - z "dalej" na "usuń podanie"
9. Zmniejszyć ilość miejsc po przecinku w statystykach walk
9. Wystąpiło to w wyniku błędu i zostało już naprawione
10. Wprowadzic statystykę "Efektywność bojowa" wyrażona w formacie X.XX - przeliczałoby stosunek zniszczonych do straconych jednostek. Obecnie ilość wygranych i przegranych walk nie jest miarodajna, bo można natłuc wygranych na nieaktywnych graczach. Coś jak Kill Ratio w strzelankach
11. Napisać w symulacjach ile FAKTYCZNIE potrzebujemy transportowców, a nie ile byśmy potrzebowali gdybyśmy zabrali 100%, ale jednak i tak nie zbierzemy
12. Napisać przy budynkach ile % szybciej będziemy budować np dzięki fabryce robotów albo nanitów.
13. Zrobić gdzieś tabelki które pokażą koszt przyszłych ulepszeń budynków na kilka poziomów do przodu i może wstecz, tak jak wydobycie surowców przez kopalnie
14. Zrobić tak, aby technologia energetyczna zwiększyła wydajność obu elektrowni, bo zdawanie się wyłącznie na satelity jest do bani
15. W zakładce budynków napisane ile brakuje metalu kryształu oraz deuteru. Obok powinien być guzik o nazwie "Wypłać brakujące" który przekieruje na zakładkę banku z wpisaną ilością brakującą.
16. Bezpośrednie przekierowanie na stronę główną banku po wpłacie/wpłacie planetarnej/wypłacie z pominięciem komunikatu o tychże działaniach

Na zielono będą zaznaczone propozycje zrealizowane, na czerwono odrzucone.

Awatar użytkownika
spieriz
Site Admin
Posty: 435
Rejestracja: ndz sie 26, 2018 5:53 pm
Reputacja: 9
Kontakt:

Re: Usprawnienia

Post autor: spieriz » śr paź 03, 2018 11:57 pm

Komentarz ode mnie:
Punkty numer 1, 3, 7, 8, 10, 13, 14 będą zrealizowane, lecz nie wiem czy w dokładnie takiej formie jak opisana powyżej czy nieco zmienionej. Nie jestem również w stanie zagwarantować kiedy zostanie to wprowadzone, ale chciałbym to zrobić.

2. Zmiana planet strzałkami jest teraz możliwa w zakładkach:
- Podgląd
- Surowce
- Budynki
- Bank
Jeśli coś jest na liście a być nie powinno, lub czegoś brakuje, proszę o informację na ten temat ;)

5. Myślę, że obecne wielkości są odpowiednie. Kolonizując 13-tki mamy już bardzo niską temperaturę, a maksymalna liczba pól wynosi 270. Zbudowanie terraformera na poziom 20 to koszt około 250 mld deuteru, co jest kosztem bardzo niskim zważywszy na możliwości jakie daje. A jest to dodatkowe 80 pól na planecie (dodaje 100, ale sam zajmuje 20). Więc możemy mieć do 350 pól na planecie z bardzo niską temperaturą. Obecni gracze z top5 mają średnio zapełnione 300-315 pól na każdej planecie.

6. Czy możliwość zmiany planet strzałkami zniweluje potrzebę uwidocznienia tego wiersza przez cały czas?

11. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. W gruncie rzeczy, jest to wartość potrzebnych transportowców. Z racji, że zbieramy maksymalnie 50% surowców na planecie podczas ataku, przyjmijmy następujący przypadek:
W symulatorze mamy informację, że potrzebujemy 1.000.000 DT aby zebrać surowce. W praktyce, za pierwszym lotem zbierzemy maksymalnie tyle, co ładowność 500.000 DT. Lecz chcemy zrabować wszystkie surowce, a nie tylko 50%. Więc wysyłamy w kolejnym locie tyle ile maksymalnie możemy znowu zebrać, czyli 250.000. później 125.000, itd, itd. Suma tego ciągu przy takiej liczbie iteracji, gdzie przy ostatniej liczba potrzebnych DT wynosi 1, wynosi właśnie 1.000.000 :) (+/- 1).
Lecz jeśli ta informacja o DT jest aż tak myląca, mogę ją podzielić przez dwa, nie stanowi to dla mnie specjalnego problemu.

12. Nie widzę praktycznego zastosowania tej modyfikacji czy nawet jej realizacji z prostego powodu: przy którym poziomie fabryki robotów i nanitów? O jeden wyżej, o kilka wyżej? Jak to ustalić? Jeśli o jeden wyżej, różnica jest zawsze taka sama - fabryka robotów skraca o 10%, a nanitów o 50%.

14. W planach jest również dodanie funkcjonalności do innych obecnie nieużywanych technologii, między innymi właśnie energetycznej.

drobniak
Posty: 21
Rejestracja: ndz wrz 30, 2018 3:37 pm
Reputacja: 0

Re: Usprawnienia

Post autor: drobniak » czw paź 04, 2018 7:34 am

Co do komentarzy :
13 . to możesz dodać jako kolejne kolumny po kliknieciu Budynku obok wydobycia , koszt budynku na aktualnym lvl :) widziałem takie rozwiązania i były ok
Ostatnio zmieniony sob paź 06, 2018 8:59 pm przez drobniak, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
spieriz
Site Admin
Posty: 435
Rejestracja: ndz sie 26, 2018 5:53 pm
Reputacja: 9
Kontakt:

Re: Usprawnienia

Post autor: spieriz » sob paź 06, 2018 7:26 pm

Punkty 1 oraz 8 zrealizowane.
Punkt 12 odrzucony.

@EDIT
co do punktu 15, spotkałem się już kiedyś z taką propozycją, ale wydaje mi się, że byłoby wtedy zbyt łatwo ;)

Awatar użytkownika
Zire
Posty: 6
Rejestracja: wt gru 04, 2018 3:22 pm
Reputacja: 0

Re: Usprawnienia

Post autor: Zire » wt gru 04, 2018 5:19 pm

Co do usprawnień to moja propozycja jest taka, żeby wzorem oryginału wprowadzić migającą ikone ataku. Czerwony migający trójkąt z wykrzyknikiem niezależnie od zakładki w której się jest. W mojej ocenie przy tej prędkości universum jest to rzecz niezbędna. Czasem przeskakując między planetami prawie nie bywam w zakładce "Podgląd", a tylko tam mogę zobaczyć , że coś na mnie leci. W związku z tym ze lot trwa kilka minut nie ma żadnych szans na obronę. Czasami nawet bedąc w zakładce podgląd można to przegapić. Taka świecąca ikona master alarmu po odświeżeniu dowolnej zakładki raziłaby w oczy i byłaby szansa, żeby jakoś spróbować zareagować.

ODPOWIEDZ