Zmiana statusów słaby / siny gracz.

Masz ciekawy pomysł jak ulepszyć grę, a może chcesz skomentować już wprowadzoną zmianę? Tutaj jest odpowiednie miejsce!
Awatar użytkownika
BrakNazwyUżytkownika
Posty: 122
Rejestracja: pt maja 10, 2019 11:33 pm
Reputacja: 7

Zmiana statusów słaby / siny gracz.

Post autor: BrakNazwyUżytkownika » sob maja 25, 2019 2:55 pm

Witam wszystkich i po krotce opisze problem z którym nie tylko ja mam problem i juz kiedys gracze wspominali o tym w czat-boxie na forum.
Proponuję zmianę żeby status graczy S / N / G były również uzależnione od posiadanej floty.

Jeśli gracz obrońca ma flotę zbliżona do agresora, to będzie miał oznaczenie '' N '' a nie '' S '' , bo naprawdę to są już jakieś kosmiczne jaja :/

Jest to bardzo złe a zarazem niestety powszechne, że gracze ''zieloni'' mają floty dużo wierze od topowych graczy którzy są dla nich czerwoni.

Świetnym przykładem będzie RW z dzisiejszej nocy:


viewtopic.php?f=27&t=0&p=2399#p2399

obrońca był dla mnie totanie zielony, ale i agresor regularnie zamienia sie dla mnie w zielonego.

Bardzo często zdarza sie tak żę lecę atakować jakiś cel który jest dla mnie ''biały'', ale muszę dorobić recyklerów.
Po zbudowaniu ich cel staje sie zielony.

To już naprawdę są żarty !

Dziś leciałem na szperacze jednego gracza który miał je rozłożone w różnych lokalizacjach.
Musiałem dorobić recyklerów z racji tego że miałem zablokowane teleporty. W trakcie atakowania obrońca stał sie zielony i to co wysłałem na atakuj już do niego leciało, ale reszta nie. Ani nie mogłem zeskanować, ani zaatkować pozostałych celów, do których dorobiłem te recki :/

Zdaża się też że mnie ktoś atakuje, flotę mam na FS-ie wiec dorobiam na szybko z banku i... i co napiszę ? Domayślacie sie ?
Tak staje sie dla mnie zielony, pozdrawiam tu ''tłuczyciela moich satelit w 1g który ma na kącie nawiekrze RW tej uni, ale akurat chwilowo nie jest dla mnie zielony.


Proponuję zmianę żeby status graczy S / N / G były również uzależnione od posiadanej floty.

Jeśli gracz obrońca ma flotę zbliżona do agresora, to będzie miał oznaczenie '' N '' a nie '' S '' , bo naprawdę to są już jakieś kosmiczne jaja :/

adamsik
Posty: 12
Rejestracja: wt maja 14, 2019 10:02 pm
Reputacja: 0

Re: Zmiana statusów słaby / siny gracz.

Post autor: adamsik » sob maja 25, 2019 3:26 pm

No i dobrze, że ci lata i niszczy te satelity, tak samo jak ty po nocach latasz na satelitki i po 200kk surki co się zrobiła przez parę godzin. Ma swoją taktykę, wykorzystuję zasady gry, nikt ci nie broni zrobić tak samo ;)
A tak BTW. Wprowadzając taką zmianę jak piszesz to byś stracił główne źródło utrzymania bo byś nie mógł atakować eko'wców z topki hahhaha. Współczuję że ta gra to dla ciebie całe życie jak widać, albo napisałeś sobie dobrego bota.

Moonmaker
Posty: 75
Rejestracja: sob maja 04, 2019 8:13 pm
Reputacja: 0

Re: Zmiana statusów słaby / siny gracz.

Post autor: Moonmaker » sob maja 25, 2019 4:40 pm

Słaby gracz rozumiem ale co ma do niego siny gracz :) :) :) Adamsik graty posta :) :) gra i zasady są pod wszystkich nie pod jednego w dodadku SINEGO:) :)

ketyow
Posty: 142
Rejestracja: pn maja 13, 2019 12:11 pm
Reputacja: 2

Re: Zmiana statusów słaby / siny gracz.

Post autor: ketyow » sob maja 25, 2019 4:47 pm

Opcja może być dobra pod warunkiem, że satelity będzie można wysyłać na fsa 😂 A tak serio w grze na której zjadłem zęby było to tak rozwiązane, że po przekroczeniu iluś tam punktów nie było się już zielonym dla nikogo, ani też nikt dla Ciebie nie był czerwony.

Awatar użytkownika
BrakNazwyUżytkownika
Posty: 122
Rejestracja: pt maja 10, 2019 11:33 pm
Reputacja: 7

Re: Zmiana statusów słaby / siny gracz.

Post autor: BrakNazwyUżytkownika » sob maja 25, 2019 4:50 pm

Kurcze z tymi satelitami to jest w ogóle osobny rozdział, bo po prostu mogły by się nie tłuc podczas ataku.

I tu już nie chodzi o koszt satelit, tylko że jak wchodzimy do gry to nic się nie wydobyło i tego jest szkoda :/

ketyow
Posty: 142
Rejestracja: pn maja 13, 2019 12:11 pm
Reputacja: 2

Re: Zmiana statusów słaby / siny gracz.

Post autor: ketyow » sob maja 25, 2019 4:54 pm

No to jest strata i dla obrońcy i dla atakującego w sumie. A przy takiej szybkości gry koszty satelit i debris z nich są rzeczywiście żadne. Z drugiej strony jakby wydobycie nie stawało to by latali na satelity po kilka razy w ciągu nocy i wybijali tym obronę, a do tego byłby to tylko zysk dla atakującego, bo obrońca po wstaniu rano i tak miałby zero na koncie - z tej strony patrząc to lepiej jest jak jest.
Ostatnio zmieniony sob maja 25, 2019 5:55 pm przez ketyow, łącznie zmieniany 1 raz.

adamsik
Posty: 12
Rejestracja: wt maja 14, 2019 10:02 pm
Reputacja: 0

Re: Zmiana statusów słaby / siny gracz.

Post autor: adamsik » sob maja 25, 2019 5:46 pm

BrakNazwyUżytkownika pisze:
sob maja 25, 2019 4:50 pm
Kurcze z tymi satelitami to jest w ogóle osobny rozdział, bo po prostu mogły by się nie tłuc podczas ataku.

I tu już nie chodzi o koszt satelit, tylko że jak wchodzimy do gry to nic się nie wydobyło i tego jest szkoda :/
Jak już to mogły by się nie tłuc na farmach, a nie u aktywnych graczy, taki pomysł jest bezsensu jak napisał keytow.

Właśnie @spieriz, żeby uatrakcyjnić rozgrywkę to zrobić tak żeby farmy miały nieograniczoną energię, albo ileś tam satelit niemożliwych do zniszczenia czy kosmiczny poziom elektrowni, tak żeby latanie na farmy dawało jakiś dodatkowy dreszczyk emocji :D

Awatar użytkownika
BrakNazwyUżytkownika
Posty: 122
Rejestracja: pt maja 10, 2019 11:33 pm
Reputacja: 7

Re: Zmiana statusów słaby / siny gracz.

Post autor: BrakNazwyUżytkownika » sob maja 25, 2019 5:55 pm

Temat był inny, ale widzę że dochodzimy tu do jakiegoś konsensusu...

Ii-dlerzy z nieograniczoną energią i magazynami to czego nam trzeba :)

ketyow
Posty: 142
Rejestracja: pn maja 13, 2019 12:11 pm
Reputacja: 2

Re: Zmiana statusów słaby / siny gracz.

Post autor: ketyow » sob maja 25, 2019 5:57 pm

To może na odwrót, idlerzy niech znikają a ci co nie zbudowali mocnego eko niech płaczą 😂

Pvo
Posty: 52
Rejestracja: wt kwie 30, 2019 11:01 pm
Reputacja: 7

Re: Zmiana statusów słaby / siny gracz.

Post autor: Pvo » sob maja 25, 2019 6:56 pm

Zawsze są elektrownie hehe i problemu z satami nie ma xD
A co do idlakow to popieram ze im moglo by sie kopac bez prądu

Zablokowany