wydobycie / złom z obrony

Masz ciekawy pomysł jak ulepszyć grę, a może chcesz skomentować już wprowadzoną zmianę? Tutaj jest odpowiednie miejsce!
foks99
Posty: 133
Rejestracja: śr sty 23, 2019 11:59 am
Reputacja: 0

wydobycie / złom z obrony

Post autor: foks99 » czw sty 24, 2019 11:33 am

Witam,
Gram tu od niedawna i zauważyłem, że mało opłacalne jest szukanie i latanie na farmy.
Jak już się znajdzie coś ciekawego to jest to w bunkrze, którym wszystkie floty z Uni nie dadzą rady w ACS, a koszt rozwalenia obrony RMP przewyższa wartość zysku

Proponowałbym zwiększyć wydobycie surowców lub ewentualnie zrobić złom z obrony np 15%. Zaraz zapewne posypie się fala krytyki bunkrowników, ale jaki sens ma siedzenie z flotą w bunkrze i nie robienie FSa? Przecież na tym ta gra polega- żeby uciekać flotą, bawić się falangą itp.
Dla testu można wprowadzić to co wyżej pisane na np 3 dni w tyg, a później zobaczyć czy się przyjmie czy też nie.
Trzeba odświeżyć uni :)

Awatar użytkownika
m4ti
Posty: 328
Rejestracja: czw lis 29, 2018 10:10 pm
Reputacja: 5

Re: wydobycie / złom z obrony

Post autor: m4ti » czw sty 24, 2019 1:37 pm

Proponowałbym zwiększyć wydobycie surowców
Z pewnością to sprawi, że gracze będą inwestować we flotę a nie eco :roll:
To, że zwiększysz wydobycie nie sprawi, że na planecie pojawi się 1kkkk surki i lot na bunkier będzie opłacalny - bo uwaga - ograniczają to magazyny ;)

Moim zdaniem szukasz pomysłu jak ,,dojechać" osoby które zabunkrowały się i nie można ich ruszyć, ale na zasadzie szukania dla siebie profitu, a nie patrzenie ogólne na grę i profity/minusy płynące z Twojej propozycji. Złom z obrony na poziomie 15% to kosmiczna ilość. Lecisz na bunkier - złomujesz jakąś flotę na planecie(60% złomu) + złom z obrony(15%) + farmisz surkę. Praktycznie każdy wlot byłby opłacalny.

Jeśli już obrona stanowi taki problem to jedyne co sensownego przychodzi mi na myśl co nie zachwieje mechaniką gry - zmniejszyć koszt rakiet + zwiększyć koszt przeciwrakiet. Mechanika zostanie ta sama, a rakiety będą służyć do tego do czego służą, a ludzie zaczną je wykorzystywać.
Obrazek

foks99
Posty: 133
Rejestracja: śr sty 23, 2019 11:59 am
Reputacja: 0

Re: wydobycie / złom z obrony

Post autor: foks99 » czw sty 24, 2019 1:41 pm

z podniesieniem kosztów przeciwrakiet to tez rozwiązanie. :)

mi nie chodzi, żeby każdy wlot kończył się mega zyskiem. Żeby surowce pokitrać mamy bank od tego i to zmusiłoby wchodzic i logowac sie conajmniej 2-3x dziennie, zeby sie nie oplacalo nikomu odwiedzac

kepud1
Posty: 4
Rejestracja: pn gru 31, 2018 12:35 am
Reputacja: 0

Re: wydobycie / złom z obrony

Post autor: kepud1 » czw sty 31, 2019 11:51 am

Dokładnie jak pisze autor tematu. Złom z obrony powinien mimo wszystko lecieć w kosmos i być do zbioru, bo na ten moment nie kalkulują się ataki na obronę i zabija to w ten sposób dynamikę i całe clue gry.

Dusha
Posty: 102
Rejestracja: pn sie 27, 2018 1:35 pm
Reputacja: 0

Re: wydobycie / złom z obrony

Post autor: Dusha » czw sty 31, 2019 8:00 pm

foks99 pisze:
czw sty 24, 2019 11:33 am
Witam,
Gram tu od niedawna i zauważyłem, że mało opłacalne jest szukanie i latanie na farmy.
Jak już się znajdzie coś ciekawego to jest to w bunkrze, którym wszystkie floty z Uni nie dadzą rady w ACS, a koszt rozwalenia obrony RMP przewyższa wartość zysku

Proponowałbym zwiększyć wydobycie surowców lub ewentualnie zrobić złom z obrony np 15%. Zaraz zapewne posypie się fala krytyki bunkrowników, ale jaki sens ma siedzenie z flotą w bunkrze i nie robienie FSa? Przecież na tym ta gra polega- żeby uciekać flotą, bawić się falangą itp.
Dla testu można wprowadzić to co wyżej pisane na np 3 dni w tyg, a później zobaczyć czy się przyjmie czy też nie.
Trzeba odświeżyć uni :)
Hah i Temat zakłada ten co niecałe 1/4 jego pkt stanowi bunkier heheh ;D

Postaw odpowiednią flotę a i bunkier nie będzie przeszkodą dla Ciebie ;D
https://uni1.sgame.pl/game.php?page=rap ... 8ff1ced3e1

foks99
Posty: 133
Rejestracja: śr sty 23, 2019 11:59 am
Reputacja: 0

Re: wydobycie / złom z obrony

Post autor: foks99 » pn lut 04, 2019 9:21 am

Dusha pisze:
czw sty 31, 2019 8:00 pm
foks99 pisze:
czw sty 24, 2019 11:33 am
Witam,
Gram tu od niedawna i zauważyłem, że mało opłacalne jest szukanie i latanie na farmy.
Jak już się znajdzie coś ciekawego to jest to w bunkrze, którym wszystkie floty z Uni nie dadzą rady w ACS, a koszt rozwalenia obrony RMP przewyższa wartość zysku

Proponowałbym zwiększyć wydobycie surowców lub ewentualnie zrobić złom z obrony np 15%. Zaraz zapewne posypie się fala krytyki bunkrowników, ale jaki sens ma siedzenie z flotą w bunkrze i nie robienie FSa? Przecież na tym ta gra polega- żeby uciekać flotą, bawić się falangą itp.
Dla testu można wprowadzić to co wyżej pisane na np 3 dni w tyg, a później zobaczyć czy się przyjmie czy też nie.
Trzeba odświeżyć uni :)
Hah i Temat zakłada ten co niecałe 1/4 jego pkt stanowi bunkier heheh ;D

Postaw odpowiednią flotę a i bunkier nie będzie przeszkodą dla Ciebie ;D
https://uni1.sgame.pl/game.php?page=rap ... 8ff1ced3e1
I czym tu się podniecać skoro strzelisz raz na tydzien taką planete, a na fsy + lot wydasz więcej niż wyciągniesz. Chyba, że czujesz się na tyle pewnie żeby nie robić FS
Jeśli chodzi o moj bunkier... hmmm dostosowuje się do reszty uni. Zmieni się coś z obroną/spalaniem bedę robic FSy proste :)

Dusha
Posty: 102
Rejestracja: pn sie 27, 2018 1:35 pm
Reputacja: 0

Re: wydobycie / złom z obrony

Post autor: Dusha » pn lut 04, 2019 3:10 pm

no oky ;D

Awatar użytkownika
Qbaaa
Posty: 182
Rejestracja: sob gru 15, 2018 10:38 am
Reputacja: 1
Lokalizacja: Krawaciarnia

Re: wydobycie / złom z obrony

Post autor: Qbaaa » wt lut 05, 2019 6:43 am

Dusha pisze:
pn lut 04, 2019 3:10 pm
no oky ;D

to było w stosunku do foxa bardzo złośliwe zachowanie ;DDD

foks99
Posty: 133
Rejestracja: śr sty 23, 2019 11:59 am
Reputacja: 0

Re: wydobycie / złom z obrony

Post autor: foks99 » wt lut 05, 2019 9:21 am

nie taki byl cel i temat zalozenia postu zeby sie sprzeczac kto ile obrony dostawia,
przypomnę...
chodzi mi tylko o to, żeby mieć zysk z czegoś innego niż expy.

Awatar użytkownika
m4ti
Posty: 328
Rejestracja: czw lis 29, 2018 10:10 pm
Reputacja: 5

Re: wydobycie / złom z obrony

Post autor: m4ti » wt lut 05, 2019 10:21 am

Wątek zostanie poruszony i przedyskutowany przez administratora w najbliższych tygodniach.
Obecnie w harmonogramie są inne rzeczy które są priorytetem, musicie to zrozumieć i być cierpliwi.
Sprawa jest zgłoszona do przedyskutowania.

Osobiście jak już pisałem w pierwszym poscie złom z obrony to zły pomysł, zaburzy grę(uniwersa ze złomem z obrony szybciej wymierają co pokazują przykłady z samego Ogame). Skłaniałbym się bardziej w wykorzystanie rakiet, bo obecnie ich rola jest niewielka poprzez koszt względem możliwego zysku z rakietowania i późniejszego wlotu.
Obrazek

Zablokowany