Zastosowanie nieużywanych technologii

Masz ciekawy pomysł jak ulepszyć grę, a może chcesz skomentować już wprowadzoną zmianę? Tutaj jest odpowiednie miejsce!
Awatar użytkownika
spieriz
Site Admin
Posty: 524
Rejestracja: ndz sie 26, 2018 5:53 pm
Reputacja: 11
Kontakt:

Re: Zastosowanie nieużywanych technologii

Post autor: spieriz » śr gru 19, 2018 8:02 pm

Zmieniono system obliczania oraz wyświetlania bonusu energii.
Teraz jest on widoczny tylko w górnym pasku (suma energii podstawowej + bonusu) oraz w zakładce Surowce, gdzie bonus technologiczny został dodany do wiersza Bonus.

Rusek9
Posty: 375
Rejestracja: ndz sie 26, 2018 9:14 pm
Reputacja: 1
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Zastosowanie nieużywanych technologii

Post autor: Rusek9 » pn maja 13, 2019 3:53 pm

Podbijam :) , tak dla przypomnienia :)

ketyow
Posty: 142
Rejestracja: pn maja 13, 2019 12:11 pm
Reputacja: 2

Re: Zastosowanie nieużywanych technologii

Post autor: ketyow » czw cze 27, 2019 3:23 pm

Można by wprowadzić nową jednostkę, stację kosmiczną. Wykorzystywałby na wysokich poziomach parę z nieużywanych technologii a pozwalałby na orbitowanie w wybranym układzie słonecznym. Stacja kosmiczna pełniłaby rolę dodatkowej planety, na której nie można postawić budynków. Jej zadaniem byłoby tak naprawdę ukrywanie aktywności gracza - wróg nie zna jej pozycji, a my się na niej chowamy, żeby w ostatniej chwili zrobić podstawkę. Za jakiś czas stację porzucamy i stawiamy gdzie indziej. Oczywiście musiałaby być droga i powolna, być może powinien być limit jednej sztuki. W obecnej chwili zadania zmuszają do korzystania z wszystkich kolonii, co mocno ogranicza lotną kolonię, bo na niczym się nie da zrobić takiej surki jak na zadaniach. Oczywiście rozumiem, że ten pomysł to już grubsza sprawa pod względem programistycznym, no i pytanie czy innym graczom się podoba. W obecnej chwili zrobienie podstawki jest już prawie niemożliwe, bo wszyscy znają pozycje planet innych graczy, a szkoda tracić dodatkową kolonię, żeby się tylko ukrywać z obecnością.

foks99
Posty: 134
Rejestracja: śr sty 23, 2019 11:59 am
Reputacja: 0

Re: Zastosowanie nieużywanych technologii

Post autor: foks99 » wt lip 30, 2019 2:56 pm

A może laserowa przekształcić w obniżająca spalanie floty?

ketyow
Posty: 142
Rejestracja: pn maja 13, 2019 12:11 pm
Reputacja: 2

Re: Zastosowanie nieużywanych technologii

Post autor: ketyow » wt lip 30, 2019 3:00 pm

Już gdzieś o tym pisałem. Jeszcze chyba jonowa i plazmowa nic nie robi, któraś mogłaby skracać konstrukcję a inna dawać bonus do trytu etc.

foks99
Posty: 134
Rejestracja: śr sty 23, 2019 11:59 am
Reputacja: 0

Re: Zastosowanie nieużywanych technologii

Post autor: foks99 » wt lip 30, 2019 11:34 pm

To też można wprowadzić A nie czekać na lepsze czasy

denwer1992
Posty: 24
Rejestracja: wt lis 12, 2019 11:30 am
Reputacja: 0

Re: Zastosowanie nieużywanych technologii

Post autor: denwer1992 » czw lis 28, 2019 11:11 am

Plazmowa + 10% dmg dla plazmy i bombowca
Jonowa + 10% dmg dla działa jonowego i krążownika
Laserowa + 10% dmg dla lekiego lasera, ciężkiego lasera i pancernika
Tylko wtedy wyrzutnia rakiet, lekki myśliwiec, ciężki myśliwiec, okręt wojenny, niszczyciel i gwiazda śmierci są pokrzywdzone.
W obecnej sytuacji bez sensu jest mieć w zadaniach technologie które nic nie dają.

ODPOWIEDZ