Propozycja ożywienia u2 + Xx% do eko

Awatar użytkownika
BrakNazwyUżytkownika
Posty: 110
Rejestracja: pt maja 10, 2019 11:33 pm
Reputacja: 7

Re: Propozycja ożywienia u2 + Xx% do eko

Post autor: BrakNazwyUżytkownika » pn lip 15, 2019 12:20 am

foks99 pisze:
pn lip 15, 2019 12:11 am
Co ty ćpiesz? Hehe
Trzeba poprawić grę, A podniesienie wydobycia to mały krok w tym kierunku, trzeba coś jeszcze. Jakieś newsy z zadaniami z floty??
... a kupiłem sobie kiszoną kapustę , jak się nie jadło kilka lat to daje kopa :mrgreen:

jak nie będzie miał kto grac to pomysły nie pomogą, a tym czasem żeby ten procentowy pomysł A, B, C nie odstraszył tych co jeszcze grają :/

rangi , z brania gówna na falangi :p

ebbesand
Posty: 7
Rejestracja: ndz lip 14, 2019 8:37 pm
Reputacja: 0

Re: Propozycja ożywienia u2 + Xx% do eko

Post autor: ebbesand » pn lip 15, 2019 12:38 am

przeciez tutaj caly czas mowimy o podniesieniu wydobycia , tylko chodzi o to zeby to wydobycie bylo adekwatne do ilosci pkt

aby gracze ktorzy zaczynaja gre mieli bardzo wysokie i mogli szybko nadgonic

aby gracze ktorzy maja flote mieli dodatkowe bonusy

aby nie bylo curkow ze ktos ma iles tam kkkkk w banku i nagle mogl wyplacic zeby zlomnac kogos w obronie

aby nie szlo demontowac flot jak juz ktos postawil szybko flote na obrone , ewentualnie mozna wprowadzic licznik ze jak ktos uzyl banku czy stocznie aby mial "freeza" na demontownie

mozna sie tez zastanowic nad jakims tam zlomem z obrony

wszystko to sprawi ze kazdy cos na tym zyska , zasady beda proste

- im mniej pkt tym wieksze wydobycie
- im wiecej floty , tym wieksze bonusy

Awatar użytkownika
BrakNazwyUżytkownika
Posty: 110
Rejestracja: pt maja 10, 2019 11:33 pm
Reputacja: 7

Re: Propozycja ożywienia u2 + Xx% do eko

Post autor: BrakNazwyUżytkownika » pn lip 15, 2019 12:45 am

to ja gram całe dnie, jak dekiel ślecze nad ta grą, telefon zabieram na zakupy , na siłke , na basen , do nowo poznanej panny itd....

i teraz ktoś ma zacząć i nadrobić ... pieprze takie pomysły

ebbesand
Posty: 7
Rejestracja: ndz lip 14, 2019 8:37 pm
Reputacja: 0

Re: Propozycja ożywienia u2 + Xx% do eko

Post autor: ebbesand » pn lip 15, 2019 1:24 am

nie choidzi ze ktos ma Cie dogonic tylko ma dobic do jakiegos sensownego pułapu gdzie bonusy by działały
Ostatnio zmieniony pn lip 15, 2019 8:53 am przez ebbesand, łącznie zmieniany 1 raz.

foks99
Posty: 134
Rejestracja: śr sty 23, 2019 11:59 am
Reputacja: 0

Re: Propozycja ożywienia u2 + Xx% do eko

Post autor: foks99 » pn lip 15, 2019 8:03 am

proste i logiczne, siedz puszczaj expy, a ja poexpie troche i do tego pofarmie i wyjde na tym jakbys 20h puszczał expa ;)

Pvo
Posty: 52
Rejestracja: wt kwie 30, 2019 11:01 pm
Reputacja: 7

Re: Propozycja ożywienia u2 + Xx% do eko

Post autor: Pvo » pn lip 15, 2019 2:19 pm

dokladnie tak jak foks mówi chcesz nadrobić nadrób farmieniem i expami na tym ta gra polega a nie ze z eko ktos dogoni top1 bez ekspedycji i tracenia czasu wchodzac 3x dziennie klikając budynek

Zablokowany